Inclusion of The LORD/ Penyertaan TUHAN

Day 15 Inclusion of The LORD

Indeed YOU, LORD have been with me since i was in my mother’s womb. YOUR presence have made me succeed in everything i do. Nothing is impossible with YOU. YOU are with me in the name of CHRIST, amen. Genesis 39: 2

Hari 15 Penyertaan TUHAN

Sesungguhnya ENGKAU, TUHAN, telah menyertai saya sejak saya masih di kandungan ibu saya. PenyertaanMU membuat saya berhasil dalam segala yang saya lakukan. DenganMU, tidak ada yang mustahil. PenyertaanMU dalam nama KRISTUS, amin. Kejadian 39:2

Leave a Reply

